Rabu, 12 November 2014

Setahun bersama Shaklee

Mai dekat-dekat sikit kasi rapat ai nak cite cane la ai boleh terjebak dengan Shaklee ni huhu ..

Segalanya bermula pada tahun 2013

Saya ni giler cantik !
Giler cantik yg semulajadi tu taw bukan giler cantik pakai mekap tebal2 . Kalo pakai mekap saya xminat la uolssss .. rase rimas lekit-lekit cane tah .. cukup la ade bedak baby dan lip ice utk naikkan seri wajah ai ni uolsss ahahaha sila jangan muntah . Macam2 produk saya tukar kejap itu kejap ini .. ye lah kan nk nampak kesan cepat (tak penyabo benau taw ) . Sebenanye saya usha lame dah produk Shaklee . Disebabkan kecerewetan saya utk percaya sesuatu produk , tu yg amik masa nk beli huhu .. dari sebelum kawen sehingga la usia pkahwinan saya dah masok 2 bulan xbeli-beli jugak Shaklee ni

OGOS 2013

Sahabat saya sudah sarat mengandung tetiba suroh saya orderkan online untuk Set Pantang Shaklee . Masa ni saya dah 2 bulan kawen tapi x peknen lagi .. Macam disorong bantal pulak utk saya join sbg SID (Shaklee Independent Distrubutor) secara percuma huhu .. Saya pon beli la Set Cantik + Set subur + Set pantang (kawan punya) .. time ni saya xde pon niat nk bisnes .. yg ade dalam pikiran saya ni nak kulit cantik nak makan vitamin murah utk diri sendiri n yg plg penting nak PEKNEN !! .. tu je huhu

OCTOBER 2013

Dah sebulan setengah makan Shaklee .. Time ni jerawat naik dengan meriahnye !! Benganggggggg gilos ai taw ! tapi tetap teruskan makan Shaklee . Bulan ni period lewat 5hari hurmmmmmm xsyak ape pon sebab saya dgn my husband suka merapu cegini tiap hari

Suami : Sudah bape bulan ??? (sambil pegang perut)
Isteri : Baby sudah 2 minggu !! (renyeh memanjang .. padahal x mengandung)

Kata-kata kan doa ~ ini la yg saya pegang

Rupa-rupanya jerawat meriah kat pipi saya sebab jeng jeng jeng ~~~~ I PREGNANT 5 MINGGU uolsssss hahaha .. masih terbayang raut wajah suami saat pertama kali akan bergelar seorang abi . Haaaaaaa dah berjaya peknen baru la yakin dengan Shaklee ahahahah ..

Ikhtiar dengan Shaklee
Allah yg Pemberi rezeki
Alhamdulillah

NOVEMBER 2013

Baru la saya siyes nak bisnes ecehhhh bisnes konon huhu .. saje gatai-gatai update status saya makan Shaklee tup tup oder masok haaaaaa lagi suke la ai nk bisnes sakan kikiki .. Bonus pertamaku RM241.12 .. selepas ituuuuuuu maintain 4 angka .. sekarang berusaha untuk genggam 5 angka .. doakan saya ! Kawan-kawan yg nak hage murah jom register sebagai Shaklee Independent Distributor !

NOVEMBER 2014

Dah setahun dah saya bisnes Shaklee .. beli vitamin dengan duit bonus je la .. xkacau pon duit gaji .. saya suka sharing bebel-bebel pasal kesihatan kot tu yg orang lekat haha .. saya jual melalui FACEBOOK je .. baru baru ni je saya create account instagram dan wechat .. dan hari ni dengan jayanya tulis entry kat blog yeayyyyy !! Saya serius nak kaya dan berjaya so saya kene serius dengan ape yg saya lakukan sekarang .. sape yg belom berShaklee meh meh saya Shakleekan ahahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan