Selasa, 25 November 2014

Kanser Usus


Bawah ni saya kongsi kisah seorang warga tua , Mary yg menghidap kanser usus .. 


Pada bulan Mac, Mary, 68 telah dikhabarkan dia hanya mempunyai tempoh antara 3 hingga 6 bulan sahaja lagi untuk hidup selepas menderita rawatan kanser usus selama 7 tahun. Kemudian dia mula mengambil Set Kanser Shaklee termasuk 2 peket Nutriferon setiap hari. Selepas 3 minggu dia menelefon saya untuk memberitahu keputusan ujian CEA (CEA bermaksud ujian darah Carcinoembryonic Antigen - ujian darah yang memantau protein yang menunjukkan kehadiran kanser) telah menurun dari 17 kepada 11, dan dia sangat teruja. 

Ini kali pertama berlaku penurunan sejak dia diberi rawatan 7 tahun dahulu. Saya menerima panggilan Mary ketika sedang menghadiri perjumpaan Shaklee dan dicadangkan mengambil Nutriferon 4 ke 6 peket sehari. Saya menyampaikan perkara tersebut kepada Mary dan dia menambah kuntiti Nutriferon setiap hari. Dia semakin teruja, ujian imbasan menunjukkan penurunan dari segi saiz dan bilangan tumor di dalam badannya. 

Jadi, dalam masa 6 bulan selepas mengambil Shaklee dia keluar melancong 2 bulan ke Italy. Mary akhirnya mengambil 15 Nutriferon sehari dan rasa rasa dia masih dengan regimen tersebut. Pada May 2007, dia pergi semula ke hospital yang meletak tempoh hayat dia, pakar bedah memberitahu yang dia sepatutnya telah mati pada 2004; bagaimanapun kini dia bebas dari kanser.

Cadangan saya .. mencegah lebih elok dari merawat .. kita ikhtiar , kita cuba menjaga usus kita dengan cara detox .. bukan setakat usus je dengan badan-badan kita kasi detox .. bonus lain yg kita dapat selain usus bersih adalah kurus dan kulit bebas jerawat insyaAllah .. xde dah mimpi ngeri nak ke toilet sebab sembelit sebab set ni adalah herba dan kaya dengan serat .. Saya syorkan kawan-kawan cuba SET DETOX seperti alfalfa , herblax dan Cinch Energy Tea Mix

Sumber : http://n.b5z.net/i/u/10007147/f/CANCER_Short_Story._.__with_Bill_Fullilove_s_picture.pdf





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan