Selasa, 11 November 2014

Kenapa saya pilih SHAKLEE ???

TAK KENAL maka TAK CINTA

Kenapa saya jatuh cinta dgn Shaklee ???

Sebab saya berjaya hamil !! 
hoyeahhh hoyeahhh ... saya mengaku setelah 2bulan kawen rezeki baby belum Allah kurniakan utk saya dan suami .. bila  period je mesti nangis huhu .. baru saya tahu perasaan kaum hawa yang nakkkkkk sangat anak .. saya tak kenal Shaklee pon sebelum ni .. saya google utk 'kesuburan' lepas tu encik google pamirkan Shaklee . Saya pon baca testimoni and review latar belakang Shaklee .. al maklum la nak makan masuk dalam badan kene la cerewet sikit .. badan nak pakai lama .. saya ambil masa sebulan try Set Kesuburan Shaklee utk suami dan isteri  [ESP+ALFALFA+GLA+B.COMPLEX+ZINC+VITAMIN E] . Masa mula-mula makan tu memang mengharapppppp sangat Allah dengar doa dan permintaan kami .. saya yakin kan diri yg Shaklee adalah supplement tepat utk saya ikhtiar hamil .. Saya pegang mutiara kata 'ALLAH BERTINDAK MENGIKUT SANGKAAN HAMBANYA' 

Dan sebulan selepas ituuuuuuuuu .. jeng jeng jeng .. !!

Alhamdulillah saya disahkan hamil .. !! Giler ko x hepi ??? Memang jatuh cinta sangat la dengan Set Kesuburan Shakee ni .. Ye la sebelum ni sebok je mulut-mulut tanya belum ade lg ke ? belum ade lagi ke ? Stresssss mak taw ! Dah berjaya peknen lepas tu baru la saya berani buat bisnes dan yakin kan orang ramai keberkesanan Shaklee .. Selfish betol kalo simpan sesorang kan ! Lupe nak bitaw .. saya join Shaklee secara percuma taw hehe ... mula-mula niat nak makan sendiri je tak minat la nak bisnes-bisnes ni .. sekali terjebak bisnes n dapat bonusssssss haaaaaa baru rase nyesal nape la xkenal Shaklee awal-awal kan .. kalo tak mesti skang ni dah jadi Master Coordinator :p

Sepanjang proses kehamilan sehingga berpantang saya tiada masalah sakit pinggang sebab saya masih setia dengan SET HAMIL & SET BERSALIN Shaklee.. acapkali kawan-kawan atau mak saya sendiri bercerita bila hamil n nak bersalin ni pinggang lenguh amat macam nak patah ! Tapi saya ??? Alhamdulillah Allah datangkan manfaat Shaklee kpd saya . Jalan jauh-jauh g Kelantan 6 jam pon xsakit pinggang langsung .. tp encik suami pulak yg menggelabah takot Puan isteri lenguh sana lenguh sini .. jangan risau .. Shaklee kan ada:)

SHAKLEE HANYA IKHTIAR , ALLAH YG MAHA PENYEMBUH 

Produk yg paling saya suka dalam Shaklee ?? 
Hurmmm semua saya suka ahahaha .. sungguh xtipu sebab setiap supplement yg saya makan mempunyai fungsi tersendiri . Sekarang seluruh keluarga saya amalkan Shaklee .. Tiap bulan RM500++ memang saya peruntukkan untuk beli supplement Shaklee sahaja .. tapi xrasa terbeban pon sebab saya beli supplements guna duit bonus saya .. dan perasaan yg paling bestttttttt join Shaklee ni sbb saya boleh belanja makanan yg sihat untuk mak ayah suami dan adik beradik

Kenapa saya sangat setia dengan Shaklee ???

Hurmmmmmm .. ofkos la sebab HALAL , MESRA ALAM , SELAMAT secara semulajadi dan terbuki BERKESAN selama lebih 50 tahun

Selamat mencuba :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan